top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRona Barzily-Oded

סדר בדירה שכורה או בדירה זמנית

לעיתים קרובות אני נתקלת באנשים שמזניחים את הבית שבו הם מתגוררים כשהם מתכננים לעבור דירה (כשמדובר בדירה שכורה, או כשהם קנו דירה או בית חדשים).


לפעמים, מדובר במגורים של כמה חודשים או אפילו שנים עד למעבר לבית החדש, ולמרות זאת אנשים נוטים שלא לטפח את הבית, לעיתים ברמות קיצוניות (לא מתקנים דליפות, לא מחליפים דלתות או ארונות פגומים, לא מסיידים קירות סדוקים או מלוכלכים) מכיוון שהשהות היא זמנית, כביכול, ו"חבל להשקיע".


לעיתים החודשים של ההמתנה הופכים לשנים, אבל גם אם לא - ההמלצה שלי הינה תמיד לגור בבית מטופח, מושקע, מסודר ונקי. זה לא בזבוז, להיפך- זו השקעה שתשפר לכם את איכות החיים ותסב לכם אושר. אל תזניחו את הבית שאתם גרים בו מהסיבה הפשוטה שאתם עדיין גרים בו. הבית זקוק לתחזוקה שוטפת וטובה תמיד.


מסיבה זו, הן כסטייליסטית אישית, והן כמסדרת, תמיד ממליצה ללקוחותיי להשקיע ולטפח את עצמן בהווה. גם אם המידה שלהן השתנתה (בהריון, אחרי לידה, או באופן כללי, עם השנים) זה לא נכון לחויות בחוויה של הזנחה עד ש...


אין הכוונה שלפני מעבר תחליפו ריצוף או ארונות מטבח אבל כן חשוב שהבית יהיה שלם ומתפקד.

כשהבית מבולגן, לא נעים ולא מסודר, זה פוגע באיכות החיים שלכם.


לעיתים, אני מגיעה לבתים שחודשים אחרי מעבר חיים "על ארגזים" או לדירה שבשל תכנית תמ"א עתידית, בעליה חיים בתחושת ארעיות ואי סדר.


הן כסטייליסטית אישית, והן כמסדרת בתים, אני סבורה, שצריך לטפח ולהשקיע בהווה. גם אם צפויה ירידה במשקל (בגדים) וגם אם צפוי מעבר קרוב (דירה) אני לא ממליצה לחיות בהזנחה.


דרך אגב, כשהבית ממוין ומסודר, וכשאתם חיים באופן מינימליסטי, גם המעבר העתידי יהיה קל יותר.

אתם תעברו עם מינימום ציוד באופן קומפקטי ויעיל.


כמו כן, אני ממליצה, כשעוברים דירה לסדר דבר ראשון את המטבח. אם הבית החדש עומד לרשותכם כמה ימים לפני המעבר עצמו, מומלץ להעביר בעצמכם את ארגזי המטבח, או לפחות חלק מהם, ולסדר קודם כל את המטבח.


כשהמטבח מסודר גם תוכלו בכל רגע נתון לעשות הפסקה מסידור כל שאר החדרים ולהטעין את עצמכם באמצעות שתייה קרה, קפה, תה או ארוחה קלה. המטבח הוא, למעשה, המטען שלכם, וכשהוא מסודר אתם יכולים להמשיך ולארגן את כל יתר חדרי הבית, בניחותא.


32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page