top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRona Barzily-Oded

אחסון ואגירה של מוצרי קוסמטיקה ואיפור

קומסטיקה - רבים ממוצרי הטיפוח עשויים על בסיס מים ולכן הקפדה על רעננותם היא חשובה. הקפידי להשתמש בהם לפני שפג תוקפם. אם את מחזיקה ברשותך דוגמיות של מוצרי טיפוח, במטרה להשתמש בהם בנסיעה הבאה תשאלי את עצמך בכנות - האם אי פעם לקחת דוגמית כזאת לנסיעה ?


אם הדוגמית היא מאותו סוג של מוצר טיפוח שאת משתמשת בו, הוסיפי אותה לבקבוק שבו את משתמשת. אם יש בדוגמיות מוצרי טיפוח שאינך משתמשת בהם, אבל אינך מסוגלת לזרוק אותם, הניחי אותם על השיש באמבטיה ותתחילי להשתמש בהם ממחר.


מקום האחסון המקובל למוצרי טיפוח הוא ליד הכיור בחדר האמבטיה, על מנת לאפשר גישה נוחה. אם יש לך מעט מוצרים, הכי פשוט לאחסן את כולם במקום אחד.


פריטים קטנים כמו דוגמיות של של קרמים או קרם עיניים, קרם שפתיים, אפשר לאחסן בקופסה או בסלסלה קטנה. אם יש מוצרים שהם בשימוש פחות תכוף ניתן לאחסן אותם בתוך קופסה נפרדת בארון או בשידת מגירות שיש לכן בחדר השינה. היתרון של אחסון זה הוא, שהמוצרים פחות חשופים ללחות שיש בחדר האמבטיה.


איפור - מוצרי איפור צריכים להיות מאוחסנים בנפרד ממוצרי טיפוח. הרבה ממוצרי האיפור אינם צריכים להיות בסביבה לחה. אבקות, מברשות, עפרונות עיניים וכד' לא מתאימים לסביבה הלחה בחדר האמבטיה, ואם יש לכן שידת איפור עדיף לאחסנם שם.


בשמים - עדיף לאחסן במקום פתוח כמו את האקססוריז, או ליד מוצרי האיפור.


כאשר אני מסדרת עם לקוחה את מוצרי האיפור שלה, אני ממליצה תמיד לבחור בקפידה רק את אלה שהיא אכן תשתמש בהם. זה הזמן להיפרד לשלום ממוצרי איפור שפג תוקפם או מאלה שאינם לטעמה או שלא תעשה בהם שימוש (מוצרי איפור שדיילת יופי שכנעה אתכן לקנות אבל אינכן יודעות להשתמש בהם או שאין לכן הנכונות והזמן להשקיע בשימוש בהם).


אני, כסטייליסטית אישית, מעודדת לקוחות שלי להתאפר, אבל לא כולן "בנויות" לזה.


מברשות איפור יש לחפוף בשמפו לשיער כל שבועיים ולהשכיב אותן לייבוש על מגבת נקייה (לא לייבש את המברשות בעמידה על מנת שהבסיס המתכתי שלהן לא יחליד).


חיי המדף של מוצרי קוסמטיקה - פודרה מכל סוג טובה לשימוש כשנתיים -שלוש לאחר שהאריזה נפתחה. משפתונים יש להיפטר אחרי כשנה, כאשר הם מתחילים להדיף ריח שמנוני, וגם מוצרים כמו קרם בסיס נוזלי תקפים רק למשך כשנה.


כלומר, תוחלת החיים של מוצרי קוסמטיקה קצרה מכפי שחשבנו, ולכן אני זורקת מיד כל מוצר איפור או קוסמטיקה שפג תוקפו, ואני מוצאת הרבה כאלה בארונות אמבטיה של לקוחות שלי. לא נדיר שאני מוצאת כמה תיקי איפור פה ושם ובהם מוצרי איפור או קוסמטיקה בני כמה שנים (!) וכן דוגמיות אינספור שלא נעשה בהן שימוש.


אין כל חובה להתאפר - ולכן אם אינך עושה זאת אין צורך לשמור על מוצרי האיפור שלך...








87 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page