top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תRona Barzily-Oded

5 כללי הזהב לסידור ארון יעיל -


1. בתחילת כל עונה הוציאו את כל הבגדים מהארון, וסדרו אותם על המיטה בערימות. כשאתם מחזירים לארון, הבגדים צריכים להיות מקופלים וממוינים מבחינת חורף / קיץ (כמובן, שיש פריטים רב-עונתיים, כמו גופיות בייסיק שנלבשות גם בחורף וגם בקיץ) וגם מבחינת קטגוריות- הפרדה בין קז'ואל (יומיומי) לאלגנטי.


2. את כל הבגדים שלא לבשתם במשך עונה אחת (למשל, חולצה שלחלוטין לא לבשתם בקיץ שעבר), העבירו לערימה של התרומות. כמו כן, פריטים שכבר אינם לטעמכם גם אם הם חדשים עדיין, העבירו הלאה. אין טעם לשמור בגד שאינך אוהב/ת ושלא תלבש/י.


3. הבגדים שאינם מתאימים למידותייך בהווה- צריכים גם הם למצוא את מקומם בשקית התרומות.


4. במהלך סידור הארון, אחרי שתנפו את כל הפריטים המיותרים, הכינו רשימה מסודרת של הפריטים החסרים להשלמת המלתחה הבסיסית שלך. מניסיוני, בפרט נשים נוטות לקנות את הפריטים שקל להן לקנות ולא את אלה שבאמת חסרים להן. מכנסיים, למשל, קשה לרובינו לקנות. נעליים ואביזרי אופנה, יותר קל. קנו את מה שאתם באמת צריכים.


5. רצוי לצאת לקניות עם רשימת "מכולת" ועם יועץ שניתן לסמוך עליו / עליה. יש להשלים את המלתחה באמצעות פריטי בייסיק לא "זכירים" ולא באמצעות פריטים שהם מאוד טרנדיים ו/או צבעוניים, מכיוון שעליהם לא תוכלו "לחרוש" מבלי שיזכרו אותם. אם המלתחה שלך מצומצמת, חשוב במיוחד שהיא תהיה מורכבת מפריטי בייסיק ולא מטרנדים עונתיים.

57 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page